Ailem*Mutfağım*El İşlerim

Hayırlı günler, Hayırlı Ramazanlar çok kıymeti takipçilerim…

30.05.2016-03.06.2016 tarihleri arasında Antalya Vera Mare Resort Otelde (daha önce yine aynı otelde seminere katılmıştım, isterseniz  burdan bakabilirsiniz)  düzenlenen Yönetim Sistemleri Eğitimine dört arkadaş katıldık. Kalite Yönetim Sorumlusu  aynı zamanda İşletme Hizmetleri Müdürümüz Düzgün ŞAHİN, Kalite Birim Sorumlusu  ben Kalite ekibinden Servet KAYMAK ile Hasan ARI  Eğitim Merkezi Müdürlüğünden katıldı. Çok yoğun bir eğitim oldu.

 Eğitimi TSE ‘den Murat ALTINOK bey verdi.

 Eğitimin verildiği salon ve tüm kaliteci arkadaşlar…

 

 Erzurum’dan Hüdai Bey, Kamil bey ile Müdürüm

Düzgün ŞAHİN

Genel Müdürlükten Kamile Hanım, Mukadder Hanım, Ilgın Hanım ,Sadettin bey ve Eray bey

 Bütün Bölgelerden Kaliteci arkadaşlar el ele

  Başkan Yardımcımız Rahmi Coşkun Bey

 

 Bugünün anısına bahçede toplu çekilen fotoğraf

 

  Otelin tüm bölümlerini daha önce yayınladığım için bu defa değişiklikleri yayınlamak istedim.

Otelin dış kapı önü

   Otelin içine  eğitimden dolayı

PTT’nin bayrağı asıldı.

 Salı günü Türk Gecesi düzenlendi Otel içi ve Otel bahçesi Ay Yıldızlı Bayrağımız ile süslendi.

 

 Yemekte Müdürüm Düzgün ŞAHİN  yanımda oturan Eski Muhasebe Müdürümüzdü  Kamil ETİ (Erzurum’ a  Tayin gitti) ve ben

 

 

 

Türk gecesi dolayısıyla   Otel bahçesi düzenlendi yemek servisleri bahçede de yapıldı. 

Arkadaşlar Afyon’dan Funda Hanım Kırıkkale’den  Hatice Hanım ile Meltem Hanım çok güzel dostluklar kuruldu sohbet muhabbet hoş vakitler geçirildi.

Servet bey ile Hasan bey

Funda Hanım ile Lobide sohbet

Karpuz  ile Bal Kabağını ne kadar güzel şekillendirmişler ustaların ellerine sağlık.

                   

Türk gecesinde akşam otelin bahçesinde eğlence düzenlendi. 

                                                 Atila KUNDU bey

Türk Sanat Müziği söyledi.

Otelin Bahçesi Ağaçlar , çiçekler  yeşillik çok güzel

  

Çocuklar için düzenlenen eğlence çok güzel oldu.

 

 

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

