Ailem*Mutfağım*El İşlerim

Hayırlı günler  çok kıymetli takipçilerim…

Bu gün sizlerle yeni yaptığım Lale modeli tesbihliği  paylaşıyorum, yapılış aşamalarını fırsat bulduğum zaman sizlerle paylaşacağım.   İlk keçe çalışmama 2012 yılında başladım halen devam etmekteyim. Yaptığım çalışmalardan artan  küçük parça keçeleri değerlendirmek istedim. Tesbihe uygun renk olarak mor keçe rengini kullandım.  Cumartesi günü (23.04.2016) kardeşimin Samsun’da düğünü olacak nasip olursa Cuma günü Samsuna gideceğiz gelinimizin annesine  ve aynısından  teyzesine hediye edeceğim. Aynı renklerde (Siyah Gri) keçeden ayakkabı,terlik  çantası yaptım annesine ve teyzesine onları da hediye edeceğim  güle güle kullansınlar…

Bir Cevap Yazın

