Ailem*Mutfağım*El İşlerim

DAVET MASAMIZ

Zekatını veren, misafirlerini ağırlayan, darda olanlara yardım eden kişi, cimri sayılmaz.” (Taberani)

“Ancak şerli, kötü kimseler, misafir kabul etmez.” [Beyheki]

“Misafir rızkı ile gelir.” (Şir’a)

“Misafir girmeyen eve, melek girmez.” (Şir’a)

“Sofra misafirin önünde bulunduğu müddetçe, melekler ev sahibi için istiğfar ederler.” (Taberani)

“Kişi, dostlarla yediği yemekten hesaba çekilmez.” (İ.Gazali) ( Alıntı)

 Çok kıymetli takipçilerim okudum çok hoşuma gitti sizlerle paylaşayım dedim.

Cumartesi günü akşam  (27.02.2016) çok değer verdiğim servis Müdürümüz  Düzgün bey  eşi Sevgi hanım oğlu Berkay  ayrıca Akın bey eşi Hülya hanım ile gelinleri Nezahat hanım misafirlerimizdi yenildi içildi   sohbet muhabbet çok güzel geçti .Yüce Mevlam misafirin eksikliğini  vermesin.  Amin

Misafirlerime neler ikram ettim…

 


Ayvalı  tatlı   uzun zamandır yapmıyordum  tarifini daha önce sizlerle paylaşmıştım.  (burdan bakabilirsiniz )

Peynirli  Poğaça

Zeytin yağlı yaprak sarması

Fırında baharatlı patates kızartması  (Sıcak servis yapıldığı için  fotoğraf ta çıkmadı.)

Yiyenlere Afiyet şifa olsun.

 


 

Bir Cevap Yazın

