Ailem*Mutfağım*El İşlerim

BİR HİLAL UĞRUNA YARAB NE GÜNEŞLER BATIYOR

29.01.2016 tarihinde  akşam  yemeğinde annemdeydik  cep telefonum çaldı,  arkadaşım Firdevs hanım hal hatır ettikten sonra Sibel hanım sizin  apartmanın önünde   ambullans, askeri araçlar ,polis arabaları var deyince bir anda ne diyeceğimi şaşırdım telefonu kapattım .

 Apartman komşum  Semra hanımı aradım ağlayarak İbrahim abinin damadı Şehit oldu Sibel hanım  deyince  acı haberle yıkıldık. Komşumuz  İbrahim abilerin evine gittiğimizde  eşi  Hülya  oğlu Mert ve kızı Miray’ın yaşadıkları o anları  kelime bulup anlatamıyorum.

 Yüce Mevla’m annesine babasına eşine evlatlarına yakınlarına sabırlar versin. Şehidimizin Cumartesi günü (30.01.2016)  10.30 da uçakla Erzincan’da olacağı yakınlarına haber verildi    saat 9.30 da  havaalanına gittik uçak geldi ve o an yaşananları  Yüce Mevla’m  hiç kimseye yaşatmasın…

 Şehidimiz toprağa verildikten sonra   Bayrak ve Şehidimizin resmi eşi Hülya hanıma  teslim  edildi. Oğlu Mert babasının fotoğrafına sarılarak baba beni de yanına al demesi,

 Kızı Miray ben artık Şehit çocuğuyum  demesi yürekleri dağladı.

 

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

