Ailem*Mutfağım*El İşlerim

IMG-20150509-WA0032_2

Bir gün birisi Resulullah’a sorar: “Ben kime iyilik yapayım.” Resulullah “Annene” der. Sonra tekrar kime diye sorduğunda tekrar “Annene” der. Adam tekrar sorar; Resulullah tekrar “Annene” der. Adam tekrar sorunca Resulullah bu sefer “Babana” diye cevap verir.

IMG-20150509-WA0033_2

Tüm Annelerin Anneler gününü kutluyorum.

Biz bayanlara değer vererek Anneler günümüzü kutlayıp bu günün anısına sendikamız (Birlik Haber Sen) tarafından Fincan Takımı hediye edildi. Bu güzel Hediyeyi Yalova Sendika başkanı Elif hanım takdim etti kendisine, Sendika Başkanımız Mustafa SEVİLİR  beye ve sendika da  tüm emeği geçen arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum.

20150510_221225-crop

Ayrıca Kızım Berra Didem ve oğlum Ahmed Burkay’da Anneler günümü kutlayarak iki kardeş bana eşarp almışlar beni çok mutlu ettiler ikisine de  çok teşekkür ediyorum. Yavrularımızın hep yüzü gülsün. 

20150510_221835

You might also like

 

Bir Cevap Yazın

