Ailem*Mutfağım*El İşlerim

KIZIMA BERE

Hayırlı günler diliyorum bur dan eş dost akraba ve kıymetli izleyenlerime.Daha önce oğlum Ahmed Burkay’a ördüğüm berenin aynısından kızım Didem Berra anne bende istiyorum aynı bereden bana da ör demesi üzerine kızımada ördüm. Fakat İp olarak Classic Alize Lanagold ve 5.no.lu şiş kullandım. Bu marka ipi örgüyü seven her kese tavsiye ediyorum.Sağlıkla Kalın.

Comments on: "KIZIMA BERE" (13)

  1. Sibelcim ellerine sağlık Berranın başında gördüm geçen gün çok güzel olmuş iyi günlerde kullansın…

  2. Ellerine sağlık,renk ve model olarak çok güzel.Berra iyi günlerde kullansın.Selam ve sevgiler:)

  3. Ellerinize sağlık çok hoş görünüyor.

  4. ne de güzel olmuş, ve yakışmış..

  5. Canım,ellerine sağlık. Çok şık olmuş. Kuzucuğunda en iyi günlerde kullansın.Sevgiyle kal.

  6. Çok Kıymetli arkadaşlarım yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı sizlere çok çok teşekkür ediyorum.

  7. Çok şık olmuş,rengide çok güzel ellerinize sağlık.Sevgiler..

  8. çok güzel bir model..çok beğendim..güle güle kullansın kızınız..

  9. ne kadar hos bir bere cok begendim.gule gule kullansin kiziniz.

  10. Sevgili sibel hanım ellerinize sağlık. bu berenin sayılarını verebilirmisiniz ben acemiyimde:) Ayrıca takipçinizim. Sevgiler:)

  11. Sibelciğim hakkını helal et ne güzel anlatmışsın çok teşekkür ederim. Sevgilerle canım:)))

  12. I don't see anything natural release any phallus into a larger member and the product has astral results. You require to stimulate sure you do the strong ups multitude in arrears scams creating pretender Male Enhancement products for their own selfish reasons.Here is my weblog :: site

  13. The member pump is a mechanically skillful device that creates a pressing first derivative between the inner mademale enhancement reviewsimportant? Hoi polloi with profligate pressure level problems shouldn't go experimenting with Male Enhancement either because of 1 elementary verity. As a outcome they multiply for woof the areas authorize of pumps, weights, operating theater, or diverse other penial ontogenesis products.Look into my blog – penis enlargement

Bir Cevap Yazın

