Ailem*Mutfağım*El İşlerim

PORTAKALLI KEK

Merhaba Sevgili izleyenlerim   bugünde sizlere dün akşam yaptığım portakallı kekle geldim  hepiniz Sağlıkla Kalın  tarifime geçiyorum. 

MALZEMELERİ 
3Yumurta
1 Su bardağı toz şeker
Yarım Su bardağı sıvı yağ
1 Su bardağı Portakal suyu 
1 Portakal Kabuğu Rendesi
2 Su bardağı Un
1 Paket Kabartma Tozu 
1 Paket Vanilya
YAPILIŞI
Malzemeler sırayla konularak mikserle çırpılır. Elde edilen Kek hamuru Kalıba dökülerek (Ben Borcamın Kek Kalıbını Kullandım)170 Derece Fırında pişirilir Soğuduktan sonra servis yapılır AFİYET OLSUN

Comments on: "PORTAKALLI KEK" (6)

  1. ellerine sağlık canım kokusu bana kadar geldi:)

  2. ooooh kek olsun da neli olursa olsun :)))bayılırım….yanında çayla beraber…ellerine sağlık canım….kocaman sevgiler…

  3. Canım,ellerine sağlık. Missler gibi. Nefis görünüyor. Kokusuna bayılırım.Sevgiyle kal.

  4. HEM MİS GİBİ KOKAR O ŞİMDİ HEMDE PORTAKALLI TADI İLE BÜYÜLER.ELLERİNE SAĞLIK. SEVGİLERİMLE..

  5. ELİNE SAĞLIK SEVGİLİ SİBEL..

  6. mis gibi kokusu burnuma geldi.görüşmek üzerewww.bakbuharika.blogspot.com

Bir Cevap Yazın

