Ailem*Mutfağım*El İşlerim

GÜNAYDIN İZLEYENLERİM
10 gün önce örmeye başladım ve nihayet 1 parçasını dün akşam bitirdim çalıştığım için yavaş yavaş bir şeyler yapmaya gayret ediyorum elişi yapmayı özellikle de ince işler uğraşmayı seviyorum.

Comments on: "DANTEL YATAK ODASI TAKIMI" (15)

  1. Ellerine sağlık çok güzel olmuş,Berra iyi günlerde kullansın….

  2. bu modeli bende çok seviyorum çok şık eline sağlık

  3. Çok şık emeğine sağlık canım sevgiler.

  4. elinize sağlık çok güzel olmuş sevgiler

  5. evt arkadaşım bende erzclıyım sevgiler

  6. Aynı modelden bende yaptım etkinlik araya girdi paylaşamadım.sırasını bekliyor.harika bir model berra sağlıkla güle güle kullansın ellerine sağlık.

  7. Canım tariflerini aldım sırayla yayınlıyorum.Ellerine sağlık olsun hepside birbirinden nefis tarifler yine beklerim inşAllah, katılımın için çok teşekkürler…

  8. dantel çok güzel tariflere diyecek yok. benim bloguma da beklerim:))

  9. Canım,ellerine ve emeğine sağlık. Çok şık olmuş.En iyi günlerde kullanman dileğiyle,Sevgiyle kal.

  10. ellerine sağlık çok hoş olmuş sevgiler

  11. cok güzel olmus ellerinize saglik,zor bir modele benziyor.vevgiler

  12. Ne hoş gözüküyor,ellerine,emeğine sağlık canım.Cici haftalar diliyorum..

  13. Yorumlarından dolayı blog arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.Sevgiler.

  14. harika olmuş ellerinize sağlık,buna çok benzer bir örnek almıştım bende çeyizime severek kullanıyorum, bende beklerim,sevgiler..

  15. Gayet güzel görünüyor, bu sadece yatak odası için değil bence her alanda kullanılabilir. Kişinin zevkinede bağlı tabi. Amaaaan el emeği müthiş zaten her tarafta kullanılır. 🙂

Bir Cevap Yazın

