Ailem*Mutfağım*El İşlerim

MERHABA SEVGİLİ İZLEYENLERİM
İKİ HAFTADIR HAVALARIN SOĞUK OLMASI NEDENİYLE ÇOCUKLARIMIN SAĞLIK DURUMUNU ETKİLEDİĞİNDEN BLOĞUMA BİRAZ ARA VERMEK ZORUNDA KALDIM.. SİZE YENİ YAPTIĞIM VE BU SENE ÇOK MODA OLAN KEÇEDEN ÇOK AMAÇLI HEDİYELİK ÇANTA(ayakkabı,havlu,hediyelik eşya v.s) TASARLAYIP DİKTİM..

YAPILIŞ AŞAMALARI AŞAĞIDA GÖSTERİLEN ŞEKİLLERDE Kİ GİBİ YAPILMIŞTIR

 

     BAĞLAMA BATİK TEKNİĞİYLE YAPTIĞIM EŞARBIM

 

 ELDE ÇİN İĞNESİ “SECCADE

ELDE MARAŞ İŞİ SECCADE

ELDE ANTEP İŞİ MASA ÖRTÜSÜ

 

ELDE DANTEL ANGLEZ SEHBA ÖRTÜSÜ

 

ELDE ANTEP İŞİ

 

MAKİNEDE APLİKE İŞİ PİKE TAKIMI

 

MAKİNEDE ASTRAGAN İŞİ

 

 

ELDE SARMA NEVRESİM TAKIMI
ELDE MARAŞ İŞİ GÖZLÜK KABI

 

ELDE BARTIN İŞİ TEL KIRMA 
NAMAZ ÖRTÜSÜ

 

MAKİNEDE TÜL İŞİ BEYAZ İŞ
ELDE ÇEŞİTLİ İĞNELERLE YAPILAN 
SEHBA TAKIMI

 

MAKİNEDE TÜRK İŞİ KESE

 

 

ELDE ÇİN İĞNESİ BOHÇA
MAKİNEDE ÇİN İĞNESİ ÇAMAŞIRLIK
 
MAKİNEDE ÇİN İĞNESİ ÇAY TAKIMI
 
MAKİNEDE KORDON İŞİ ve KUM İŞİYLE YAPILAN
 SEHBA TAKIMI
 
ELDE TÜRK İŞİ SEHBA TAKIMI

 

                                                                                                                          

Ördüğüm Çantalar

Elde Antep İşi ve Sarmalarla İşlediğim
 Gözlük Kılıfı
 
Makinada Kum İşiyle Yaptığım
 Ayakkabı ve Terlik Çantam
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments on: "EL VE MAKİNE NAKIŞLARIM" (21)

  1. Hepsi birbirinden güzel,ellerine sağlık…sayfan hayırlı olsun,bol paylaşımlara arkadaşım,görüşmek üzere….tülin

  2. BENİM ÇOK BECERİKLİ ANNEM ÖRDÜĞÜN ŞALLAR ÇOK GÜZEL OLDU ELLERİNE SAĞLIK

  3. Sibelcim sınıfımızda en güzel el ve Makine nakışlarını yapan temiz ,titiz çalışan arkadaşımızdın okulda yaptığın elişlerinide sergile,sergilediğin diğer elişlerin çok güzel olmuş ellerine sağlık AYŞEGÜL

  4. BERRA'YA ÖRDÜĞÜN BOHÇA VE HAVLU KENARI ÇOK GÜZEL OLMUŞ SENİ SEVEN ARKADAŞIN EBRU

  5. çok güzel olmuş sibelciğim… ellerine sağlık. ergül.

  6. MARAŞ İŞİ SECCADENİZ ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELİF

  7. merhabalar:)sayfanız çok hoş.bayıldım paylaşımlarınıza.emeklerinize sağlık..seve seve izleyiciniz oldum.bende sizi bekliyorum sayfama,:)kucak dolusu sevgiler..:)

  8. Selamlar!çok teşekür ederim..ben de artık sizin takipçinizim :)HOŞÇAKALIN .. ! 🙂

  9. o sizin görüşünüz,çok teşekkür ederim .)

  10. Annecim ellerine sağlık.. iş hayatında çok başarılı olduğun gibi ev de de öylesin.. benim fedakar anne'mm.. takdir ediyoruz ÖZMEN ailesi olarak.. biricİk kIZIN . BERRA =)

  11. Sibel ellerine sağlık,ayakkabı çantası çok güzel olmuş,renkleride çok uyumlu,sahipleri iyi günlerde kullansınlar….

  12. ne güzel şeyler yapmışsınız,elinize sağlık.Bende beklerim misafirliğe.

  13. merhaba=)sayfanız çok hoş emeklerinize sağlık,herşey çok güzel sizi izlemeye alıyorum bana da beklerim=)sevgiler…

  14. Canım,ellerine ve emeğine sağlık. Hepsi birbirinden güzel ve şık. MaşAllah diyorum becerikliliğin karşısında.Sevgiyle kal.

  15. Merhabalar,hepsi birbirinden güzel el emekleri.Türk işi ve hesap işi örneklerine bayıldım.Ben de bir zamanlar bu teknikleri kursa giderek öğrenmiştim ve bir çok işler yaptım.Bir ara eski çalışmalarımdan örnekler adı altında ben de yayınlayacağım. Ama şimdi takı çalışmalarıma ağırlık veriyorum.Mutfağınızdaki tarifler de çok güzel ellerinize sağlık:)

  16. canım hepsi bir birinden güzel ellerine sağlık.bende artık izliyorum seni sende ziyaretime gelirsen sevinirim

  17. Blogger: SİBELCE TARİFLER – Yorum Gönder longchamp

  18. If you desire to improve your know-how simply keep visiting this web page and be updated with the latest gossip posted here.Here is my web blog :: Oyunu

  19. This ρage really has all thе information I nеeded concerning thiѕ ѕubject and dіdn't know who to ask.My web page > http://africanmangoes.org/

  20. You are ωгiting verу well, had me connеcted.Have a look at my web site :: com.br

  21. My relatives every time say that I am killing my time here at net, but I know I am getting familiarity everyday by reading such good articles or reviews.Have a look at my homepagevakantiehuisje

Bir Cevap Yazın

