Ailem*Mutfağım*El İşlerim

TAKILARIM

       

KURDELE VE İNCİ KULLANARAK YAPTIĞIM KOLYEM



SİYAH YÜZÜĞÜMÜ DAHA ÖNCE YAPMIŞTIM YÜZÜĞÜME UYGUN OLARAK BİRDE KOLYE YAPTIM

                                  

                 KAHVE RENGİ               KOLYEM                    




                                                      

SİYAH KOLYEM

 


                       RENGARENK KOLYEM




                ÇOK SEVEREK YAPTIĞIM YÜZÜK

Comments on: "TAKILARIM" (26)

  1. eline saglık…

  2. çok güzel olmuş..

  3. Adınızı yazmadığınız için kim olduğunuzu bilmiyorum teşekkür ederim.

  4. kurdeleli incili kolyeye bayıldımm.bende bir ara takı yapımıyla uğraşıyordum süper stres attırıyor.ellerinize sağlık

  5. katılıyorum .yorumun için teşekkürler. 🙂

  6. Ellerinize sağlık hepsi çok güzel görünüyor 🙂

  7. çok teşekkür ederim,ben de sizin takipçinizim.. =)

  8. teşekkür ederimm..

  9. ne becereklisiniz maşallah.ellerinize sağlık…

  10. teşekkür ederim.. o sizin görüşünüz..! =)

  11. Elleriniz dert görmesin Sibel Hanım. Sağlık, huzur ve afiyetlerle kullanın inşallah.

  12. Nossa quantas coisas lindas! Essas peças estão belíssimas!Um abraço com muito carinho!

  13. beautiful jewellery! especially the first and second necklace! Love the last ring!Hope you visit me on my Blogfashionobsession-mieni.blogspot.com

  14. 72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA http://www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

  15. emeklerinize sağlık her bir ayrı güzel olmuş,güle güle kullanın..

  16. tanıştığıma memnun oldum:)))hoş blogkolyeler harika:)bana da beklerim.

  17. so much thank you. again web site see want. I be happy. see you again

  18. Muito obrigado. =))

  19. teşekkürler ..

  20. bilginiz için çok teşekkür ederim..

  21. yorumunuzla çok mutlu oldum.. çok teşekkür ederim.. =)

  22. ben de memnun oldum.. 🙂 teşekkürler..

  23. ÇOK GÜZELLER ELLERİNİZE SAĞLIK:)GÜZEL GÜNLERDE KULLANIN.

  24. çok teşekkürler =) yorumuzla memnun oldum.. mutlu kalın 🙂

  25. gerçekten hepsine çok emek harcanmış..hepside harcanan emeğe fazlasıyla değmiş bence.ellerinize ve emeğinize sağlık..:))

  26. merhaba yardıma geldim 🙂 10 marifetle ilgili sorununuzu çözebildiniz mi?

Bir Cevap Yazın

